Monday, July 4, 2011

Aku Berubah ke ??

Assalamualaikum n hye peeps !

AKU BERUBAH KE ????

ohhh , TIDAKKKK same sekali !

ahah ! tajuk entri entah apeape ntah ! ;))   mane ade.. aku tak berubah pown .. yg berubah nyew cuma blog ini .. belog ku ini berwajah baru ! comel ngakk ? lantak aku la kn comel ke tak.. hihi !

tetibe aje aku bertukar mood ! mood SIMPLE plak.. tu yg ubah sume jadi simple .. header pon takde ! yela kan..most blog yg aku nengok sume ade header.. kate dorg header tuu melambangkan identiti , imej blogger tersebut dan jgak mgkin menggambarkan tujuan blog tuu dibuat.. ehh, yeke ?? ske ati kaw aje kn nk ckp gitu cik nana oiii !

korang tgk la brape lame ak boleh brtahan ngan wajah simple belog ak nih.. sbb aku ni cpt jemu.. sapesape yg knal rapat ngn aku, dorg tau la.. buktinya , selama 2 thn aku kt matriks , brape bijik henpon aku tukar.. ngeeee ! jemu kat henpon takpe kn ? jangan jemu kat suami nnt sudah ! ahahahahahahaha !  ooooppppsss !!!
no komen !

okeoke , taknak melalut lagik ! dah lewat sgt nih ! syuh-2 ! gi tido !


p/s : semalam kt umah kakak penat melayan anak buah yg talkative teramat.. sume benda die cite.. but, aku hepi sgt walaupon pnt layan die..hepi sebab ape? sebab walaupon jarang jumpe, die rapat ngn kitorang.. ske sgt bila tgk die peluk ummi time kitorg baru sampai umah die.. hope sume ni berkekalan.. amin~

No comments: