Tuesday, July 5, 2011

Penantian Bakal Berakhir ..

Assalamualaikum ...
hai hai bye bye !  ehh , bye plak .. x cite apeape lagik nih ... nyanyuk ka syg  ?


korangkorang.. tgk tajuk kat atas tuu .. penantian aku bakal berakhir !!! takut , seram , seriau , risau , nak trberak stiap 5 minit , nk terkentut selang 1 saat . huarrggghhhh ! boleh dikatakan lbh kurg gitu la kronik nya aku skrg .. tapi nk trberak stiap 5 minit ngn nk trkentut selang 1 saat tu tipuu la.. so , sila lempang diri sendiri kalo anda percaya dgn statement aku  tuh ! :/

15 JULAI 2011 


nampak tarikh diatas tue ? oke , tarikh ni la tarikh keramat bg aku . eyh , bukan aku sorang aje .. termasuk la kawankawan seperjuangan aku yg aku kasihi sayangi bagai menatang tepung dalam dulang .. adoiii ! mula lah bengong tu smpai ! oke , sile sepak muka anda ya cik nana ! fyi , tarikh ni ade lah bila mana result UPU kuar .. ape ?? korang x caye ? ok sila lihat bukti dibawah ..




sila klik imej tuk besarkn ..



hah , dah percaya ? mst dah kan .. oke , credit to my fren , cik yana yg inform dah inform aku psl website nih..

result boleh disemak pada 15 JULAI 2011 , JUMAAT , mulai jam 12 tgh hari ..

so kawankawan , jgn lupa check ye ... harapharap tarikh nih betol .. dan line pon tak busy bila kite nk buat semakan .. lagi lambat dpt check , lagi la berdebor ! kan kan kan ?

oke lah ... penat dah menceceh ni .. haus plak ! ahah , poyo .. mcm la buat mende ni kena bercakap and lappy tu trus record suara dan dijadikan dlm bntuk tulisan ! amboi , gile btol imaginasi kau, nyah !


lastly , mogamoga kite sume dpt kos yg kite nk ok .. aku doakn sume kawankawan aku berjaya .. korang doakan kejayaan aku jugak taww ! 


No comments: